هنرنشان
  • صفحه نخست
  • سینما
  • تئاتر
  • فرهنگ و ادبیات
  • هنرهای تجسمی
  • موسیقی
  • میراث فرهنگی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه نخست
  • سینما
  • تئاتر
  • فرهنگ و ادبیات
  • هنرهای تجسمی
  • موسیقی
  • میراث فرهنگی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
هنرنشان
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

فرهنگ مصرف، کلید ورود موفق کالاهای ایرانی به بازارهای هدف

مرتضی لطفی توسط مرتضی لطفی
1404/01/30
در تبلیغات

بازاریابی در عرصه جهانی تنها محدود به تبلیغ یک کالا یا یافتن مشتری نیست، بلکه به معنای درک عمیق از فرهنگ، نیازها و الگوهای مصرف جوامع مختلف است. در این میان، فعالان بخش خصوصی بر این باورند که ضعف اصلی تجار ایرانی در حوزه بازاریابی جهانی، نه‌تنها در کمبود شناخت از کالاهای صادراتی کشور، بلکه در ناآشنایی با فرهنگ مصرف بازارهای هدف ریشه دارد.

به گزارش ریال نیوز، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری شکوفا در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ایران با ظرفیت‌های عظیم در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، صنایع‌دستی، معدنی و محصولات دانش‌بنیان، توانایی حضور قدرتمند در بازارهای جهانی را دارد
به گزارش صبح مشهد، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری شکوفا در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ایران با ظرفیت‌های عظیم در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، صنایع‌دستی، معدنی و محصولات دانش‌بنیان، توانایی حضور قدرتمند در بازارهای جهانی را دارد.

مهندس مجتبی شکفته افزود: ثبت‌نام تولیدکنندگان و صادرکنندگان در سامانه B2B و معرفی و نمایش کالاهای ایرانی به شرکتها و بازرگانان خارجی با عنوان www.Madeiniran.com آغاز شد.

وی افزود: سامانه با هدف نمایش توانمندیها و تقویت حضور کالاهای ایرانی در نمایشگاه‌ها و بازارهای بین‌المللی راه‌اندازی شده است تا مسیر صادرات و توسعه تجارت خارجی برای تولیدکنندگان ایرانی ساده‌تر و سریع‌تر شود.

وی ادامه داد، ما به دنبال اتصال کسب و کارهای ایرانی به بازارهای جهانی در جهت افزایش تقاضا برای کالای باکیفیت تولید داخل هستیم و بر این باوریم، کالای ایرانی دارای مزیتی رقابت پذیر و کیفی است.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری شکوفا با اشاره به حضور این شرکت و سامانه در نمایشگاه ها و عرصه جهانی، گفت: تجار ایرانی به جای تحمیل هزینه بالای حضور در مجامع بین المللی، می توانند از ظرفیت های سامانه B2B استفاده و بازار مشتریان خارجی خود را با توجه به ظرفیت ، توسعه کمی و کیفی ببخشند.

WhatsApp Image 2025 10 21 at 12.12.53

وی نمایش ضعیف کالاهای ایرانی در سطح جهانی را یکی از آسیب های تجارت خارجی برند ها و تولید کندگان داخلی عنوان کرد و افزود: ما می توانیم با استفاده از ظرفیت کشورهای هدف با توجه به موقعیت شمال و جنوب ایران در اتصال به بازارهای جهانی، با معرفی کالاهای ایرانی باعث کاهش هزینه بازاریابی و آموزش به بازرگانان و علاقه مندانی باشیم که آشنایی کمتری با مقوله صادرات دارند.

مهندس شکفته از همه تجار و تولید کنندگان بویژه کسب و کارهای کوچک خواست، از فرصت جدید سامانه استفاده و برای معرفی محصولات خود ثبت نام و اطلاعات لازم را در سامانه درج کنند.

وی همچنین تاکید کرد، در حال حاضر هزینه ای هم از معرفی کنندگان دریافت نمی شود و ما به دنبال تقویت همه کسب و کارها بویژه مشاغل متوسط، خرد و حتی دانش بنیان هستیم.

مهندس شکفته اختصاص یک صفحه ویژه تولید کنندگان در سامانه را مزیتی متفاوت دانست و افزود: هر صاحب برندی یک زیر شاخه از سایت madeiniran.com را به خود اختصاص خواهد داد.

مهندس شکفته در پایان تاکید کرد:دستیابی به جایگاهی پایدار در تجارت جهانی تنها با ترکیب دانش بازاریابی، تجربه عملی، تعامل دولت و بخش خصوصی و شناخت دقیق فرهنگ کشور مقصد امکان‌پذیر خواهد بود و ایران در صورت بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها می‌تواند سهم بیشتری از بازار جهانی را به دست آورد و جایگاه واقعی خود را در تجارت بین‌الملل بازسازی کند.

ما با ثبت‌نام تولیدکنندگان و صادرکنندگان در سامانه B2B و معرفی و نمایش کالاهای ایرانی به شرکتها و بازرگانان خارجی با عنوان www.Madeiniran.com به دنبال این هستیم، نام ایرانی و کالای باکیفیت تولید داخل را در عرصه بین الملل توسعه ببخشیم.

مرتضی لطفی

مرتضی لطفی

مرتبط نوشته ها

وعده‌ای که صادقانه محقق شد
تبلیغات

وعده‌ای که صادقانه محقق شد

13 اسفند 1403
تبلیغات

هشدار: مراقب تماس‌های ناشناس واتس‌اپ باشید

30 دی 1403
تبلیغات

شناسایی شرکت های خلاق در رویداد رقابت های استارتاپی دانشگاه علم و صنعت

20 فروردین 1403
نوشته‌ی بعدی
نمایش کارنامه بنداربیدخش در تئاتر شهر

نمایش «کارنامه بنداربیدخش» در تئاتر شهر

دوره دوم جایزه داستان کوتاه گارنت

دوره دوم جایزه داستان کوتاه «گارنت» فراخوان داد

فراخوان پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان تفلیس

فراخوان پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان تفلیس

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Categories

  • تئاتر
  • تبلیغات
  • سینما
  • عکس
  • فرهنگ و ادبیات
  • موسیقی
  • میراث فرهنگی
  • هنرهای تجسمی

Topics

«سینماحقیقت» اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل اداره کل هنرهای نمایشی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس انجمن سینمای جوانان ایران بنیاد رودکی بنیاد فرهنگی روایت فتح بیستمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک تالار رودکی تالار وحدت تماشاخانه‌ ایران‌شهر حوزه هنری انقلاب اسلامی خانه تئاتر خانه موسیقی ایران خانه هنرمندان ایران دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان سینمایی فراخوان فراخوان ادبی فراخوان تئاتر فراخوان سینمایی فراخوان موسیقی فراخوان پژوهشی فرهنگسرای نیاوران مجموعه تئاتر شهر مجموعه تئاترشهر مجموعه تئاتر لبخند مرکز تئاتر مولوی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موزه سینما موزه هنرهای معاصر نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت هجدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران هجدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پردیس تئاتر شهرزاد پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری چهل و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر چهل و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر چهل و سومین جشنواره فیلم فجر چهل‌وسومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گالری آرتیبیشن
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

خبرگزاری هنرنشان -نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

پست الکترونیک :  info@honarneshan.ir

خبرگزاری هنرنشان - هنر نشان رسانه خبری هنر و فرهنگ ایران

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست‌پخش جدید

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه نخست
  • سینما
  • تئاتر
  • فرهنگ و ادبیات
  • هنرهای تجسمی
  • موسیقی
  • میراث فرهنگی

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

آیا مطمئنید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
آنلاک مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید این اشتراک را لغو کنید؟